hannahaustralie.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallootjes lieve vrienden en familie,

Leuk dat je me volgt via mijn reisblog! :D Dit is een besloten blog waar ik mensen uitnodig om me te volgen tijdens mijn reis door Australië. Daarnaast zie ik het ook als een leuk reis-dagboek voor mezelf, om later bij terug te dromen :)

Volgende week zaterdag 25 februari vlieg ik om 10:25 uur (Nederlandse tijd) vanaf Schiphol naar Singapore. Daar kom ik aan op zaterdag 25 februari 23:00 uur Nederlandse tijd(zondag 26e, 05:55 lokale tijd). Als sommige van jullie dan aan het dansen zijn op de beste Carnavalshits van 2017 heb ik 1 uur overstap tijd in Singapore. Inmiddels is het dan in Nederland 00:05 uur op zondag 26 februari als ik het vliegtuig naar Sydney pak (07:05, lokale tijd).Zondagochtend om 7:55 Nederlandse tijd kom ik aan op Sydney Airport (17:55 lokale tijd). Dan mag ik nog even in de trein zitten om de 70 km richting het stadje Picton te reizen. Daar zal de-inmiddels-super-bruine-en-ingeburgerde-Sharon mij vol blijheid oppikken op het station in Picton! :) Dan mag ik gaan slapen en bijkomen van de reis in mijn nieuwe stekkie (voor de daaropvolgende 6 weken).

De maandag erop (27 februari 2017) begint officieël mijn eerste werkweek bij de stal Peppercorn Park Picton. Voor de liefhebbers is hier het adres: 88 Stonebrook Meadows Road, Razorback NSW 2571

Maandag de 27e mag ik het nog rustig aan doen en dan ga ik waarschijnlijk maar 3 paarden rijden om bij te komen van de lange reis (en de niet te vergeten waarschijnlijke jetlag). Dinsdag begin ik dan echt met werken en ik kan niet wachten! Mijn McLeod's Daughters droom gaat dan eindelijk beginnen! :D

Veel leesplezier tijdens mijn reis Down Under!

Liefs,

Hannah

Reacties

Reacties

Irene

Hoi Hannah,
Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen!

Yous

Cool hoor :) alvast ontzettend veel plezier gewenst!

Lienke

Heel veel plezier Hannah! Goede reis :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!